gayeinal98 Merhaba beta değerim 121 çıktı bu gün 2 katı çıkarsa oksapar iğneye başlayacağım daha önce kullanan var mı acaba
gayeinal98 Sermec27 ilk kimyasal gebelikti şimdi beta takibi yapıyor doktor aynı şeyleri yaşamaktan korkuyorum ilk defa oksapar yazdı
Sermec27 gayeinal98 inşallah yaşamazsın aynı şeyleri rabbim hayırlı gebelikler nasip etsin inşallah 🤲