Kızlar varmı aranızda ben gibi kendi İstanbul’da ailsei uzaklarda olup tek başına bu zorlu süreci atlatmaya çalışan ve keşke gidecek bir kapım olsaydı diyen. Benim gebelik dönemimde evde yemek yiyememek gibi bir özelliğim var bu yüzden çok zorlanıyorum disrada salça ekmeğe razıyım ama evde hep aç geziyorum. 😔