170420 Kizlar bugun kontrolüm vardı 36+2bebek 37uyumlu dedi bnm ikinci doğum nasıl olur nekadardi sizin bebiş kiloları acaba böyle giderse sıkıntı olur mu doktor ilgisizdi soramadım sordugumada cvp alamadım yaşayan var mı