sryldzzz bende de oldu önce dış gebelik dedi doktor yüzde 90 beta sıkıntılı artıyordu sonra kese göründü sonra bebek oluşumu falan yok Du doktor değiştirdim normal daha dedi 7+2 de doktora lekelenme şikayetiyle gittim düşükmü başladı diye çünkü ilk doktor kanaman falan başlarsa korkma demişti o niyetle gittim ikiz olduğunu öğrendim öbürü yerleşiyor lekelenme ondan dedi ama ertesi gün akşam saatlerinde 5 6 saatlik çektiğim yoğun sancıdan dolayı düşük yaptım ben kendim 2. Yerleşmesiyle öbürünü tetikledi sanırım düşük oldu sonra zaten en baştan doktorum sıkıntılı bakıyordu sağlıksız gibi diye ikincisinde oluşunca düşüğü iyice tetikledi benim en baştan zaten iğne ilaç kullanıyordum ama bu demek değil ki senin kide düşük olacak benim 2. Olmasaydı öbürü belki duracaktı hemen kötüye yorma ben kendim düşük yaptıktan sonra kürtaj alındım gece parça kalmasın diye hayırlısı herşeyin şu an patoloji sonucunu bekliyorum