Yorumlarınız için çok teşekkür ederim hanımlar benim ilk bebeğim de 2800 ile doğmuştu bende çok küçük bi bebekmişim doktor genetik olduğunu söyledi ama ben yinede çok dikkat ettim kuru yemiş peynir kabak çekirdeği yedim sağlıkla gelsinler inşaAllah bütün bebişler