Hayırlı ramazanlar diliyorum hanımlar öncelikle 27 haftalık olduk biz bu zamana kadar hiç böyle bir sorun çıkmadı bugün kontrole gittim doktor suyumun fazla olduğunu ve gebelik şekeri testi yaptırmamı istedi Allah korusun bebekle alakalı bir durum olamaz değil mi çünkü çok kilolu birisi de değilim acaba bebek kilolu olunca böyle oluyor mu 1300 gram çıktı