Edos123 Kızlar merhaba Balıkesir sevgi hastanesinde doğum yapan var mı memnun kaldınız mı kafam çok karışık şuna Balıkesir de oturuyorum ama belki Bursa’da da doğum yapabilirim ailem orda nasıl iyi olucak bilmiyorum
Mommybabyy Edos123 3 güne kadar beklersen söylerim nasıl olduğunu Allah nasip ederse perşembe günü orda doğum yapıcam 😊
Edos123 Mommybabyy hangi doktor canım rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsinnn merakla bekliyorummmm
Bekledigimmucizemm Mommybabyy ayy doğum yaptınız mı bende o doktor ve hastaneden düşünüyorum nasıl geçti ilgileri nasıldı ne kadar ödediniz toplamda odaları nasıldı
Mommybabyy Bekledigimmucizemm doktor olarak sebahattin beyi gerçekten çok seviyorum gene olsa gene ona giderim ama asla sevgi de doğum yapmam 18 bin lira ödedik ve paramızla rezil olduk resmen eğer gerçekten sezeryan düşünerek oraya gitmek istiyorsanz normal doğum yapın daha iyi
Nurdan-16010 Mommybabyy merhabalar neden paranızla rezil oldunuz bnde nasipse o doktorda hastanede doğum yapacağım hastaneyi mi beğenmediniz
Bekledigimmucizemm Mommybabyy neden peki sizi böyle söylemeye iten be oldu hemşireler mi hastane mi temizlik mi bu konuda bizi bilgilendirir misiniz