MevaErsoy Kızlar geceden beri adet sancısı gibi değil ama ağrım var yatsam yatamıyorum otursam oturamıyorum sürekli karnım sertleşiyor sadece ayaktayken rahatım 35 +1 normalmi acaba
mavikalpvemavikalp MevaErsoy yani sancı olsaydı ayakta veya otururken farketmezdi Böyle devamlı sık sık olurdu dinlenin veya ney iyi geliyosa onu yapın geçer
Oznurkk MevaErsoy bence ufak şey değil ağrınız varsa belki sancınız var anlamıyorsunuz. Benim kızımı doğurduğum gün sancılarım varmış ama ben ağrı sandım umursamadım.sonra nişanım gelip hastaneye gidince nst de sancım çıkmıştı hemen de sezaryene alınmıştım
Oznurkk MevaErsoy vallahi ben karnım sertleşti diye doktoruma yazınca beni hemen nst ye yönlendiriyordu. Gerçi sancım çıkmıyordu ama gitmemi isterdi