Kızlar selam, 28 şubat çarşamba günü tam 32+0’da çalışabilir raporumu aldım. Şimdi 1 nisanda çalışamaza çevirmek istiyorum 36+5 oluyorum. Sorum şu; tam 36 - 37. haftalarda mı almak lazım. Yani çalıştığım o +5 gün boşa mı gider çalışamaz raporum 36dan mı sayılır? Bilginiz var mı?