Barabar ilk dogumumda da sıfır sancı sıfır acilmayla suni ile doğum yaptım suni sancı zaten bedenimizde olan bir hormonu aktif hale getirmek için veriliyor yani kisinin acı eşiğine dayanikligina göre değişiyor tabi evet acı verici ama sonuçta kendi sancin da gelse acıyi hissederek doğum yapacaksın. Sonrasında bebek doğunca zaten hepsini unutuyorsun merak etme ben yarın tam 40 hafta olucam ve yatisim yapılacak yine suni ile doğum yapacam Allah herkesin yardımcısı olsun korkma kendini korkutma herkesin hikayesi farklı sende kendi hikayeni yazacaksın bunu unutma yeter . Hepimiz için kolay ve sağlıklı doğumlar olsun inşallah 🌺💕