tatlibebegim_ Sabahtan beri kendimi adet olmuşum gibi sanıyorum hani ilk günü ağrılar olur ya aynı o şekil sancı oluyor bu haftada normal mi acaba vajina sızlıyor resmen
kadirvefam tatlibebegim_ evet bu ağrılar rahim kendini doğuma hazırlıyormuş tabi düzenli aralıklarla gelip gidiyorsa veya akıntı eşlik ediyorsa hemen doktora gidin ama ben de her gün oluyor şu an 38+3 teyim henüz doğurmadım sancılarım düzene girmediği için önemli olan düzenli gelip gitmesi onun dışında problem olmaz inşallah
aslhnkrts9 tatlibebegim_ bana da özellikle akşamları geliyo o ağrı bi süre sonra geçiyo , geçtiği için bende yalancı diye düşünüyorum 🤔
Mavi-elif tatlibebegim_ benimde öyle sıklıkla değil ama ara ara yalancı sancılar sızlamalar oluyor bu haftalarda normal
tatlibebegim_ kadirvefam cuma günü nst girdim sancı çıkmadı erken doğum görükmüyo şuanlık dedi ama enfeksiyonum var yeşil akıntı geliyor fitil kullandım bakalım inşallah geçirir bide kafası doğum kanalına girmiş
tatlibebegim_ aslhnkrts9 ya benim sürekli oluyo ama nst de sancı çıkmadı bebeğim çok sertleşip toplanıp kasılıyo kafası doğum kanalına girmiş ondan mı sancıyo anlamadım
kadirvefam tatlibebegim_ fitil enfeksiyonu geçirir inşallah ama öbür türlü ağrılar devam eder malesef bende 30 haftalıkken nst de çıkmaya başladı hala aynı ama düzensiz
tatlibebegim_ kadirvefam doktor bidakine 36.haftada nst alacam dedi ama ara ara adet sancısı hala devam ediyor kafası sanırım doğum kanalında falan olduğu için olabilir
Gggg-12 tatlibebegim_ kafa yerleşirken çok ağrı oluyor benimde baya olmuştu enfeksiyon da hala var. ara ara sanki içimde meşaleyle biri geziyormuş gibi sancım oluyor
kadirvefam tatlibebegim_ evet kafasını yerleştirdiği için ağrılar çok olur tabi Rabbim şifa versin inşallah
tatlibebegim_ Gggg-12 evet çok aşağıda hissediyorum sürekli oralarda atıyo ayaktayken falan her an çıkacak gibi sizin kaçıncı haftada doğum kanalına girdi kaç haftalık oldunuz
muallimannem 36.haftamdayim benimde bikac gundur karnım sırtım adet ağrısı gibi ağrıyor biraz sonra geçiyor doktora gitmeli miyim bebek hareketi de fazla değil sanki eskisine göre normalmi bu haftalarda