mervek123 Dün nişanım geldi,bu sabah sancılarım başladı ve kan geldi doktora gittim hemen 1cm açıklık vardı eve geldim hala evdeyim ve sancılarımı çekiyorum arada.Biraz uyumak istiyorum hangi pozisyonda uyursam rahat ederim Bilgisi olan var mı?