aybarsaybuke canım öncelikle çok geçmiş olsun , Rabbim yüzünü en yakın zamanda güldürsün. Ekim ayında senin gibi bende kürtaj oldum,8 haftalık olmasına rağmen 7 haftalık görünüp bebeğin kalbi durmuştu, sonra kürtaj oldum, bebek patolojiye gitti, sonra muayene oldum kötü hiçbir şey çıkmadı çok şükür.3 ay korunarak bekledim, sonra tekrar hamile kaldım, şimdi hep korkuyla da olsa ilk 3 ayı atlattım çok şükür, Rabbim sanada yeniden sağlıkla nasip etsin inşallah, umudunu kaybetme ♥️🙏