Aryamom- benim de 20ye girince başladı 27 oldum iki hafta geriden geliyor herşey normal ama düzeltemedim benim de doktorum aynı şekilde dedi senden kaynaklı değil dedi ama insanın içi rahat etmiyor hiç iştahım da yok ama protein ağırlıklı beslenmeye gayret ediyorum. Yeterki sağlıklı olsun diyorum artık napayım anne olarak üzülmemek elde değil . Ben minyon bir yapıya sahibim galiba bana çekmiş🤷♀️