Secuuss İlk kızımın adı ada şimdi ikinci kızıma hamileyim ama isim bulamadım bunlar haricinde öneriniz varsa yazabilir misiniz kızlar🫶🏻
Oznurkk Secuuss bence hiçkimsenin önerisine ihtiyacınız olmasın. Annesi sizsiniz lütfen ismini de siz koyun. Şahsen benim doğuracağım çocuğun ismini niye bir başkası koymuş olsun ki diye düşünüyorum
MrsMommyy1 Secuuss ilk kızınız adaysa bu kızınıza kumsal çok yakışır 🙏🏻 Veya mercan da çok hoş olur ada mercan kardeşler ☺️
Oznurkk Secuuss bende aşırı kararsızım. İlk kızımın ismini babası koydu ben hiç karışmadım. İkinciyi de sen koy hiç karışmayacam dedi. Çok düşündüm ama sonunda karar verdim. Başkasının dediği olacağına kendi dediğim olsun dedim 😂
Seymaaogretmenn12 Benim Kızımın adı Kumsal Ada 🩷 kesinlikle kumsal ve ada isimlerini çok yakıştırıyoruz ve çok seviyoruz 🥰