Ask_ Kız kardeşim ilk çocuğuna hamileyken hiç belirti yaşamadı çok güzel ve sağlıklı bir gebelik geçirdi şükürler olsun doğumu da tam 40. Hafta yaptı endişelenme ne güzel işte rahat bir gebelik geçiriyorsun bebeğin annesini üzmüyor maşallah subhanallah inşallah 40. Haftana kadar rahat ve güzel bir hamilelik geçirir bebeğini hayırlısıyla sağlıkla kucağına alırsın (Amin) herkese de söyleme nazara gelirsin ALLAH korusun