@“Flameanne” canım doktor görürken çok zorlandı ayrıca betahcg değerim 153 2 gün sonra 189 du.yarın tekrar kan vericem biraz araştırdığımda dış gebelik şüphesi oluştu bende fakat dış gebelikte kese görünmez değil mi ? Çok strese girdim bu değer yüzünden