HESA20 kızlar 5 Şubat en son regl tarihim dün kaset test yaptım bugün de erken gebelik testi yaptım ikisi de negatif cıktı bnm gibi olup pozitif öğrenen var mı Çarşamba günü doktora gideceğim 😔
Busraltn HESA20 bende 5. Gün gecikmede erken gebelik yaptım ama negatif çıktı. Bugün 7.günüm hala regl yok testimde bitti sipariş verdim yarın gelicek tekrarlayacağım. Çarşambaya kafar olmazsam eğer randevu aldım hastaneye gideceğim
HESA20 Busraltn Allah’ım pozitif sonuç almamızı nasip etsin bende Çarşamba günü gideceğim doktora geç döllenme olabilr mi bilmiyorum