xcaglaa Merhaba anneler ben beta testi verdiğim de sonuç 528 olarak çıktı tabi meraktan deliren ben hemen bir doktora gittim görmek için ve şuanda kendini göstermedi çok erken dedi sizce normalmi?
karansmom_ xcaglaa ben 18 ile öğrendim 2 hafta bekledim betam yükselsin diye. Biraz sabır et ama o zamana kadar da dikkatli ol. Ağır kaldırma bir yere uzanma tabak falan almak için.
Deletedmom_88 xcaglaa öncelikle hayırlı olsun, sağlıkla huzurla kucağınıza almak nasip olur inşallah. İlk zamanlar daha bebişin görünmesi için çok erken. Doktorlar önce kese oluşmuş mu vs ona bakıyorlar zaten. Bir sonraki randevunuzda görürsünüz muhtemelen 🥺
karansmom_ xcaglaa sıkma kendini, öncelikle doktora gidene kadar ilişkiye biraz ara ver, yumurta süt peynir normal beslenmene dikkat edersin. Ne kadar çok üstüne düşersen o kadar pinpirikli olursun. Doktor zaten bilgi verecektir ve sormaktan da cekinme.