Lavinya21 Arkadaşlar bebeğiniz 23 24 haftalık ta kaç gram acaba yada kaç gramdı ben bugün kontrole gittim 24 haftalık 650 gram dedi doktor ama iyi yada zayıf kalmış demedi tecrübeli anneler sizce iyi mi ?
Nazli_ky55 Lavinya21 bende 25 haftalık şuan iki hafta önce gittiğimde 675 gram dedi gayet iyi bir kilo dedi demekki seninki de iyi o zmn maşallah 🌹
Tugce-K Lavinya21 23+0’ken detaylı ultrasonda 613 gram olduğunu söyledi perinatolog. 23+5 düzeyinde gayet sağlıklı dedi😊🌸 Sizinki de gayet iyi bence👍🏻
Selinmoon Lavinya21 ben en son 22+6’da gittim 552 gr kilosu iyi dedi doktor , bence sizin bebeşinde gayet iyi maşallah 🧿 ❤️
Lavinya21 Nazli_ky55 yaa çok teşekkür ederim ay bende giderken aklimda o kadar çok soru varki ultrasona girip çıkınca hepsini unutuyorum 😂 en son ultrasondan çıktıktan sonra gramı soruyum iyi mi diye dedim onuda unuttum🤷
Fly0035 23+5 te 620 gramdı. 25 haftaya girdik dün bugün kısa bir kontrolüm var kilo almıştır umarım. Bence sizin ki de normal benim doktorum gayet iyi haftasına göre demişti
Lavinya21 Fly0035 ben soramadım ya unuttum ama teşekkür ederim haftalar ve gramlar yazan herkesin hemen hemen kafa kafaya çıkıyor sağlıkla gelsinler 💕
Lavinya21 Selinmoon çok rahatladım ya teşekkür ederim 💞 neden insan ultrasona girince soracağı bütün soruyu unutur anlamıyorum bende o kadar çok soru vardı ki sorucağim hepsini unuttum bebeğimi görünce doktora bişey soramadan geldim😂
Selinmoon Lavinya21 alır zamanla daha çook zamanımız var, Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah ❤️
Ozgednc Lavinya21 23+1 de benimde 650 Gr çıktı cnm normal bence seninkide. bende unutuyorum hep aklımdaki soruları sormayı :))
Lavinya21 Ozgednc bu herkeste var sanırım şimdi aklıma geldi mesaj olarak attım hepsini doktor şimdi der doğursada kurtulsam falan 😂😂