Kizlar son regl tarihim 15 şubat erken gebelik testi ve kaset test yaptım negatif çıktı ocak 20 de regl olmuştum öne geriye atma durumu oluyor.Gebeligin belli olmasını etkiler mi yani 20 sine kadar beklemeli miyim 2.gebeligim olacak bu ilk bebeğimde 3 gün kala yapmıştım silik çıkmıştı ertesi gün kanda 85 çıkmıştı değer .Son adet tarihi mi baz alınır sadece yine 15 ine kadar mı bekleyeyim kafam karıştı bilen yardımcı olabilir mi