PinkyJelly Mf06 önceki ay atılamayan yumurtalar kist oluşturduysa o ay transfer yapmıyorlar ben de bu ay olacaktım o yüzden olamadım beklemedeyim
PinkyJelly Mf06 amiin inşallah bir ay geç olsun ama tutsun yeter ki ♥️ doktorun bi açıklama yapmaması ilginç olmuş
PinkyJelly baharmom35 ay evet kist olduğu için ertelendi şuan 26 martta adet olunca başlıcaz 😞 kızz dedim ya sana bayrama denk geliyor benim transfer diye 😂😂 sen o zamana öğrenmiş olcaksın
baharmom35 PinkyJelly yaaa bide ben ilk transferde çok çok rahattım negatiflik korku stres nedir bilmez biri düşünmezdim bu sefer herhalde bi nehatif görünce böyle oldu korkuyorum ya yine olmazsa diye 😞
PinkyJelly baharmom35 bende de var aynı korku 🥹 geride başka embriyo da yok son şansım yani. Senin var mı embriyo? Kardeş olur kenarda istediğimiz zaman alırız diyoduk ama gerek kalmadı resmen😂
Mf06 @“Munevver_bozdogan” kan tahlilime baktı e2 ona göre de yol alacaktı ultrasonda bu ay yumurtalıklar kistleşme oluşmuş dedi doğum kontrol hapı verdi düzene girsin diye
Mf06 @"Bhrbnc"yok canım iki defa değil doktor önermişti bizde yaptırmak istemedik kistleşince ikinci kez yaptırmamı söyledi her hastasına ısrarcı olmuyormuş bize yaptırmamızı istedi anlamında demiştim
baharmom35 PinkyJelly canım benim toplam 8 di 2 si genetiğe gitti biri sağlıksız geldi imha edildi biri transfer edildi tutmadı sonra 6 kalmış oldu şimdi 2 gitti genetiğe biri sağlıklı geldi biri yine imha oldu 5 kaldı biri transfer olacak inşallah bu sefer olur o kalan 4 de kardeşe kalır 🤲 ikimizin de bebişleri sağlıkla tutunsun 🤲