Nazli_ky55 Gizemtuna12 beim bi önceki hamileligimde beta 3 dü özel neden olmasın ihtimal var derken devlet bunda gebelik olmaz dedi ama senin zamanın daha erken belki olabilir temkinli davran kendine canım yinede
Gizemtuna12 Nazli_ky55 teşekkür ederim canım cok saol cunku benım betam hep 0,1 veya 0.75 cıkıyordu bu defa 2 görünce sasırdım