Tuba-M55 Merhaba hayırlı Ramazanlar, kadın doğum doktorum açlık-tokluk ve 3 aylık şeker baktır dedi devlette veya sağlık ocağında, sağlik ocağında ki doktor da şeker yüklemesi bu dedi şeker yüklemesi bu şekilde mi isteniyo kafam karıştı
Svlckrby Bazı doktorlar belli aralıklarla açlık tokluk olarak baktırıyorlar bazıları da şeker yüklemesi yapıyorlar önce açken kan alıp ardından meyveli soda tarzı bi içecek içirip 1 saat sonra tekrar kan alıp bakıyorlar ben bugün şeker yüklemesi yaptırdım eğer sdüzenli olarak kan veriririm derseniz yükseleme yaptırmayın
Elfthh Onlar değil canim ssker yuklemesi daha farklı üç aylığa falan sağlık ocağı bakıyor ama net sonucu yuklme veriyo