Aysima,Meva,Ipek,Mihrimah,Ahsen,Yüsra,Aybüke,Ilbilge,Inci bir sürü isim saydim o olmaz bu olmaz isim de önermiyor ha sadece olmaz diyor bir kizımız var ismi Hüma ben de kizimiza uyumlu olsun diye Meva istiyorum yok olmazmis bu aksam Elif Meva nasil diye soracagim Elif ismini begenirdi ben de sevmem pek ama iki isim de kurani kerimde geciyor en azindan diye icimi rahatlatirim sizce nasil ? Lina Liya Asel Mila vs tarzi isimleri sevmiyorum baska öneriniz var mi ? Ilk kizimiza isim bulurken hic zorlanmamistik kiz ismi secmek cok zor bence