benim olivasyon testimde pozitif çıktı sabah kalktım adet olmuşum
Anlamadım bu test yapıldıktan 14 sonra adet olunuyormuş benim eşim asker 1 senedir bebek istiyoruz olmuyor ikimizde problem yok ve eşim mart ayının 6 geldi o günden beri birliktelimiz var ama olivasyon yaptım 4 tane 4 pozitif çıktı ondan önce benden pembe ve kahverengi karışık akıntı geldi ve olivasyon testi yaptım sabahına adet oldum bilgisi olan varm