Selam kızlar bugün 40+5 oldum ama gelen giden yok. Akşamları sancım oluyor 10 dk da bir düzenli neredeyse, 2-3 saat sonra kesiliyor araları uzuyor sonra uyuyorum hiç bişey olmamış gibi. Çok bunaldım artık yarın doktor randevum var bakalım ne diyecek. En son kanalda da değildi. Kanalda değilken suni verseler işe yarama şansı var mı sizce? Bu kadar bekledim sezaryene dönmesini hiç istemiyorum. Yerimde duran biri değilim her gün çömelerek temizlik yapıyorum, sağa sola gidiyorum, pilates topunun üzerindeyim, duşta squat yapıyorum… var mı aynı günlerde olan bekleyen?