Kizlar bir hafta önce erken gebelik testim silik çıkmıştı . Ve iki gün önce yani cumartesi günü Kanamayla gittim acile beyan 176 çıktı . Daha yüksek olması mı gerekiyodu ? İdrarda çıktığına göre Biraz yüksek olmalıydı sanırım. Alttan baktıklarında aktif kanama alanının olmadığını gelen kanın eski olduğunu Soylediler . Kan uyuşmazlık iğnesi oldum Salı günü tekrar gel acilden bakalım dediler . Aklım karisik Sizce kimyasal veyahut düşük olabilir mi başına gelen varmı beta 176 iken İdrar testinde çıkar mı 🤔
Güzel günün vesilesine Ben ve ben gibi anne ve anne adaylarına dualarınızı eksik etmeyin lütfen 🥲