Arzymn @Palestinianbride#y3084383 anaaaam 23 müğğ. Daha çok cıbır seninki az büyüsün sonra bak kwyfe sen 😁 sen mamaydı süt dü çok üzüyon ya kendini, ama bi bakıyosun farketmeden büyümüş, benim sıpanın eski resimerine (50 günde kadar eskiyecekse 😁) bakıyorum, nekadar küçükmüş diyorum, şimdiden olmayan elbiselei var.kaşla göz arsı büyüyorlar o yüzden takma, sen harika bir annesin, o yüzden o minik tırtıl seni seçti 😉❤️
Tatlihamis Haticesoysal aynen ya niye uyku tutmuyor başıma ağrılar giriyor uykusuzluktan sabahlara kadar uyuyamiyorum bende
Haticesoysal Tatlihamis duş almak bazen iyi geliyor üstüne uyurdm hemen şimdi olmyo ama bi dene istersen
Merveegazann Haticesoysal ya oturup düşünsem yine iyi gözümün önüne ne film sahneleri geliyor valla çıldıracak gibi oluyorum 🙈😁
Alyamerve Merveegazann benmde ole acaip kötü pluyorum kendımi dogumda bukuyorumm bıanda kötü sahneler gelıyor aklıma hamılelıkten galıba
Haticesoysal Alyamerve ben ewin içinde korkyrm ses ten falan hassaslaştık iyce bol dua edin öyle yapıyorum
Merveegazann Alyamerve hahaha sanırım bendede aynıları var biz yanyana gelsek valla aylarca bile uyumayız😁🙈🙈
Alyamerve Haticesoysal yasin okuyun dıolar inşirah okuyun dıyorlar ben hamıle kalmadan once cok korkardım tek kalamam diye şimdi evdetek korkmuyorum korkarsam yaşayamam bılıyorum
Haticesoysal Alyamerve bende öyle çok korkağm duşa giremem ewde tek ,olurmuş hamile iken lohusa iken bol dua
mrshavva Haticesoysal temizlikte bitiyor hemen kalmıyor ki birşey benim gezmem lazım evde durmak bana göre değil doğumdan sonra ki o 40 gün nasıl geçecek acaba
Alyamerve Merveegazann bazen dıyorum dog artk dogsada kurtulsam dıuorum bazen aman ynlıs dua etme tıtar erken doqum olur dıyorum :) bazen dogım yaptırıyorumm kendimee bakıuorım saat 4 olmuş 😬Allajı. sabır versn bize
Merveegazann Alyamerve ben şu an sancılandım ve merdiven inip çıkıyorum kendimi o şekilde görüyorum saat gecenin 4ü🙈
Alyamerve Merveegazann 😆😆 böyle zaman geçmez benceee bana psikologa git dedıler /))) banne yaa doguma kdr dusuncemm
Alyamerve Merveegazann aynen :))) uada kötü bısyde olabilir kafamızı cok yoruyoruz galıba :( bazen herçekten cok yoruluyorumm cnm skılıo daralıyorummm vesvese alıyor olablrz