Nurkrkc17
Nurkrkc17
Nurkrkc17 benimde bi kızım var ikinciye hamileyim bugün 16 haftalık olduk kiz dedi doktorumuz ama ultrason fotoğrafında erkek gibi duruyordu buradaki herkes erkek dedi okadar umitlendim sonra kiz olduğunu söyledi doktor bakalım kızlar da değişme olabiliyormuş öyle diyorlar detayli ultransonda net belli olur gönlüm hala erkek ten yana gene kizsaa evlat gene bizim çocuğumuz insan her iki mey meyvedende tatmak istiyor bende devamlı özele gidiyorum ilk dogumumu yapan doktora gözüküyorum yine detayli ultrasonu başka hastanede yaptırıyoruz hadi hayırlısı bu mübarek ay hürmetine bütün annelerin gönlünden ne geçiyorsa hepsinj kabul etsin Allah amin🤗