Kader_pinar Tecrübeli anneler bugün doğum yapıcam inşallah kontrol olarak gittiğim muayene 4 cm açığım varmış.bebeğime süt olsun diye gün içinde ne tüketmeliyim.?
mavikalpvemavikalp Kader_pinar bol bol su içmeniz gerek veya dut kurusu kaynatıp içebilirsiniz ama doğum anında izin veriyolarmı bilmiyorum Sağlıkla kucağınıza alın inşAllah hikayenizi bekliyoruz🤗🤗🤗🤗🌺🌺
Musemma06 Kader_pinar bestlak damla var onu içebilirsin eczanede satılan süt çayı var bir de incir tüket bol bol çok güzel süt yapıyor
Sumeyyealts Hurma yiyebilirsin hem doğum anında enerji verir hemde güzel süt yapıyor ve stres yapma stres süt üretimini çoook yavaşlatıyor tecrübeyle sabit 🌸