55Esra55 Merhaba sezeryanda belden uyusturulup hafif sedasyon alan var mi bunu yapabilirlermi yani duruma gore mi yapiyorlar yoksa
dodu0207 55Esra55 bana bebej cıktıktan sonra dikim esnasında yaptılar ağlıyordum çünkü uyu biraz dedi uyuyamadım çok acil şekilde sezeryana alındıgım için stresi atamadım üstümden. Ama mayıştırıyor uyuyamadım ama stresim gitti
Demirhan23 İlk başta istemedim sonra bi içim titrer gibi oldum söyledim o an doktora biraz sakinleştirici verdiler damardan. Bayılmıyorsun ama rahatlıyorsun.