Paronayanne Çok şaşırdım gerçekten. İşte bütün yaşadıklarımız bizim için birer tecrübe oluyor ne kadar bilgili olsanda yaşamadan tecrübe edemiyorsun. Sizin adınıza çok sevindim, bende şuan 13. Haftalığım çarşamba günü eğitim araştırmada hem tahlil vercem hemde aviditeme bakılacak, bakalım inşaAllah hayırlı sonuçlar alırım. Çok teşekkür ederim