Lykiav Kızlar 1 mart betam 49du. Dün kanamam oldu kan verdim betam 11e düşmüş. Bu kimyasal gebelik mi yoksa düşük mü oluyor?
Guldane32 Lykiav normal canım beta 0 laninca adetin başlıyor kimyasal gebelik gecirmisin benimde öyle olmuştu