busesssssss hamilelikte hiçbişey planlandığı gibi olmuyor maalesef.ben 32 de gittim doğum sancım çıktı,onu durdurduk iğneyle,seruml vs. Hep yat sadece 10dk kalk tuvalet,yemek falan demişti. O yüzden mecbur almıştım. Ayrıca o senin hakkın benim amirimde bişey olmaz ya seni burda hastaneye yetiştiririz falan diye şaka yapıyordu. Hep normal istedim mecburen sezeryan oldum mesela.önemli olan sen ve bebeğin o yüzden çok takma canım