Zeyni_zeyni Kızlar merhaba 👋🌸 Park beşik almak istiyorum. Siz ne aldınız ? Hangisini aldınız fiyatı önemli değil iyi bir şey olsun istiyorum uzun süre kullanmak istiyorum ne önerirsiniz ?
OzgeKaya Kanz with me 2 aldım anne yanı park yatak, kurulumu çok kolay. Taşıma kapasitesine bakıldığında çok rahat 3-4 yaşına kadar götürür🌸
Deletedmom_88 Zeyni_zeyni Elele madre 6 in 1 aldım ben , 5000 civarı olması lazım . Hala aynı fiyat mı bilmiyorum ama
Yaseminn2345 Ben Kraft up down aldım. Henüz kullanmadım ama güzel, sağlam duruyor. Alt açma ünitesi yok cunku ben orada altıni değiştirmem diye düşündüğüm için gerekli görmedim. Dönencesi de yok çünkü zararlı diyen de var o yüzden dönence kullanmayacağım.
Rabiul Zeyni_zeyni indirimden bunu aldım bende 2.270₺ ye kurdum sonra da kaldırdım kurması da kaldırması da çok kolay
Mervepera Zeyni_zeyni elele kullanıyorum kızım 2 yasında taş gibi ❤️ ikinci bebişe kullanacagım dogunca hiç kalkmadı zaten hala kurulu kızım yatıyor