Kızlar benim solumda batma ağrı vs oluyor bebiş o tarafta olduğundan mı? Bide süpürge yapınca bişey kaldırınca çok hafif bi zorlama yorgunlukta sol tarafıma ağrı giriyor sonra geçiyor çok şiddetli ağrılar da değil bu normal mi bebeğe bişey olduğundan değildir dimi?