Papatya_345414
Canım ben önce Ankara bilkent şehir hastanesine gittim ben 3 yıllık evliyim 1 kaybım var ve üstüne 1 yıl geçti olmadı diye gittim, devlet uzatıyor işi ve prosedür farklı şöyle; en az 2 yıl evlilik, 25 yaş altında olmamak, devlette en az 2 aşılama denenmiş ve negatif sonuç alınmış gösterir raporu, rahim filmi, işte o zamana dek kullanılan tedaviler ilaçlar vs tam net aklında olmalı ve en az 3 kez eşinin en az 20 gün arayla spermiyogram testi olması gerek. Bunlar tam değilse öncelikle bunlar için seni oyalıyor takdir edersin ki seninde adet dönemin en az 28 gündür her biri için 1 ay gün atıyor streste eklenince ortalık karışıyor kaldı ki ben bu süreci tamamlamış olmama rağmen beklemek istemedim asla çünkü rezil tavırlarla karşılandım oraya mecbur olduğunu bildikleri için sağ olsunlar ha ama her devlet aynı değil birde ödenek için 6500₺ dendi bana da ama ilk denemede %10 u alınıyo, ikincide %20si üçüncüde %30 u alınıyor ve sigorta sadece 3 denemeyi karşılıyor 4 istersen tamamını ödemen gerekir ha birde sana tüp bebek raporu çıkarmaları için heyet toplanıyor evet bu hastanın değerleri tüp bebek gösteriyo diye sanırım 3 veya 5 doktor en az onaylıyo buda zaman aliyo, özelde bu raporun olmadan yaptırınca sigortada fark eden tutar sadece 8500₺ bence bu hiçbirşey yani ben raporla uğraşmak istemedim 30 sa 30 bin 50 ise 50 bin bekleyecek psikolojim yok dedim tercih senin 🕊💐🤲