Selamlar günaydınlar kızlar 17 haftalık gebeyim oğlum oluyor geçenler de cinsiyet öğrendik eşim daha cinsiyeti öğrenmedim hatta hamile kalmadan hatta bekarken bile konuştuğumuz da oğlum olursa adı gurur olsun istiyorum derdi şimdi de çok ama çok ısrarcı sizce nasıl gurur ismi?