8 Martta kızım Perayı spinal sezeryan ile doğum yaptım doktorumdan ve sezeryandan o kadar memnun kaldım ki taki 3 gecedir üst üste boyun ağrısı ve tutulması yaşıyorum soluğu acilde serumlarla çözüyorum. Spinal sezeryanlarda özellikle omurilik sıvısının azalmasında olurmuş sizler de de oldu mu?