Deletedmom_89 canım ben boy 1.61 87 kg ile hamile kaldım aramızda baya boy farkı da var düşün. Allahın takdiri zayıflasam keşke dediğim an perişan oldum açıkçası… 16 haftam dolana kadar o kadar kötüydüm ki 16+2 de 69 kg a düşmüştüm yiyemedim içemedim her kokudan tiksindim sürekli çıkardım derken baya zayıfladım o günler ölüyorum sanmıştım nefes alamadığım anlar oldu düşün, ama şimdi kilom 26+4 de 75,5 falan yerinde iyi gidiyor zorlandım ama bebek için de benim için de iyi oldu diyorum. Yorumdajiker haklı bi diyetisyen eşliğinde kendi kadın doğum takibini yapan doktorunla eş zamanlı bir düzen sağlarsan bebek de sen de yıpranmadan aşarsınız bu durumu inşallah Allah şifa versin sağlıkla kucağına alırsın umarım