Kızlar merhaba, ben 30+5 haftalık gebeyim. 32. Haftada alacağım çalışabilir raporunu tam 32+0 da mı hastaneye gitmem gerekiyor. Yoksa 32+1 veya 32+2 gibi tarihlerde de alabiliyor muyum raporu. Tam 32+0 da doktorda randevu bulamadım da 1 gün sonrasına randevu var onu alsam raporu alabiliyor muyum? Bilgisi olanlar yardımcı olursa çok sevinirim