Gmzydn bende şuan 29+4 haftalığım ağrılardan ve sürekli çamaşırımın islanmasindan doktora gittim devlete virsey yok dedi idrar tahlili yaptı alttan muane falan da etmedi ama progestan verdi ,şuan ağrıdan duramıyorum karnım tas gibi alttan çok ağrım var yere bile oturamıyorum özele gitmeyi düşünüyorum pazartesi