4 günlük kızımın haliyle bir uyku düzeni yok. Bazen kısa uykular , bazen uzunca uykular çekiyor. Bazen kolay uyurken bazen de uyumuyor. Uzun uyuduğu vakitler 3 saat bazen 4 uyandırmaya çalışıyorum. Uyansın süt emsin diye. Bu sefer kalkıyor , emiyor ama çok etkili bir emme olmuyor. Aklı uykuda kalıyor. Dün bıraktım uyansın keyfince istediği gibi içsin diye. Bu seferde arada 4 saat fark oldu ama çok güzel içti. Buna benzer bir durum yaşayan var mı?