3 kere amniyosentez yaptırdım. İşinin ehli doktorda risk yok denecek kadar az ve tek seferde işlemi bitirebilir. Ben acımasında değildim hiç inşallah iyi haberler alırsınız sonuçtan. Acı iğne girene kadar zaten normal iğne yaptırmışsınızdır illaki. Stres heyecan yapmayın kendinizi kasmayın kımıldama derler zaten. Sonrasında bir süre ilişki yasağı diyorlar bol sıvı tüketme öneriyorlar ve dinlen derler.