Gorkemm Ilayy-81 benimki hep hıçkırıyordu sürekli zıplıyordu içerde ve doğduğunda da aylarca sürdü bu hıçkırma 😂
Selinmoon Ilayy-81 dün ilk defa benim de öyle oldu üst üste 😂 korktum , araştırdım çoğu hıçkırık yazmıştı
Ilayy-81 Ayseanneeee son aylarım 32. Haftadayım herşeye korkuyorum ilk bebeğim 😂😂 Teşekkür ediyorum içim rahatladı 😍
Gorkemm Ilayy-81 valla bizimki alerjik bebekti o yüzden evet gaz sorunu yaşadık baya ama alerji de gaz problemi olduğu için bilmiyorum tam
Gul_se77 Cns62033 üzülme hatta sevin çünkü bebek ciğerlerini geliştiriyor doğduktan sonra nefes alıp vermek için asıl hickirmazsa kork
Ayseanneeee ayse_19 hep aynı yerden ritmik atıyor kalp gibi ama biraz daha güçlü oluyor zaten anliyosun 😅
Ilayy-81 ayse_19 ya kalp atışı gibi aynı tekmeyle ayırt ediliyor çünkü peş peşe hiç durmuyor 2 sn arayla pıt pıt anlaşılıyor çok tattlıı ama 🥹🥰🥰
Cennet_kusum16 Hayat31 30 dan sonra farkedersin. Sabit bı yerde kalp atışı gibi pıt pıt atıyor 10 dakika felan. 😊
Cennet_kusum16 Bizim çok sık olmuyor hıçkırıgi oluncada 15 dakikayı rahat buluyor bazen rahatsız oluyor tekme atıyor hıçkırırken 😁
melike81_ Ilayy-81 bendede oluyordu acaba kalbimi falan diyorum oldugunda😂 tee sol kasığımın orda yapıyo aşağda😂