Haticeaselina_ 39+3 haftalık hamileyim ve az önce akıntı halinde pembe renkli sıvı geldi sizce doğum mu başlıyor bu şekilde yaşayan varmı
Pyrzysm Haticeaselina_ nişan olabilir ama nişan gelincede hemen doğum olmuyor yarın bi doktura gitseniz iyi olur
Haticeaselina_ Doğum yaptım arkadaşlar çok yoruxuydu ama geçti çok şükür her anın kıymeti bilinmeliymiş bunu anladım