Bsrabuse süt hormonun yüksek olabilir ilerleyen evde de göğüsten süt geldiğini duymuştum prolaktin ölçümü yaptırın isterseniz adetin 3. Günü yapılıyor eğer hasta olursanız doktors gidip süt hormonu testi istiyorum dersiniz çünkü o gebeliği engelliyor bende de vardı ilaç kullandım hamile kaldım aklınızda olsun deneyip olmuyorsa da yine ölçmek te fayda var