Eeminekhy hiç korkma normal doğum yani ekstra sadece acın bir tık çoğalıyor sonunu düşün eskiler hem ne der bir yıl cektiğin cefanın güzelliği o an yaşadığın acıdan bir kaç saat sonra unutulurrr gider emin ol bebbişi kucakladığın gibi neler düşünürsün neler acııı aklına bile gelmez