nunusmom Hilaalc doğuma girerken hastaneye yatıs yapıldıgında komay hızlı açılma olsun diye suya koyulur bnm eşim bn doğuma girerken suya koymuştu arabada doğumdan sonra da sudan çıkardı. 😇
Rabiiakaradas Hilaalc ben sancım başlayınca hemen kaynatmak için demliğe koydum su kaynadı demliğe koydum sonra soğuyuncaya kadar öyle brıaktım şişeye koyduk hastanede içtim çok etkisi oldu elhamdulillah
Rabiiakaradas Sym_nr kaynayan suyun içine bıraktım demlenmesi için demlendikten sonra süzdüm şişeye koydum